پاسخ به سوالات پرتکرار

روند ثبت سفارش روند ثبت سفارش
  • شما می‌توانید با مراجعه به گفتگوی آنلاین و یا ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام دارلین به آدرس darlene_product@ سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را با هماهنگی پشتیبانی لغو نمایید.
  • لغو سفارش در صورتی امکان‌پذیر می‌باشد که سفارشتان ارسال نشده باشد.
  • بله، مشتریان تهران می‌توانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، فعلا در استان های دیگر این امکان وجود ندارد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • بله. قبل از خرید و یا هنگام تکمیل خرید میبایست ثبت نام کنید.
  • روی گزینه “بازنشانی گذرواژه” کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • با ورود به صفحه “سفارش ها، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”نظرات” نظر خود را ثبت کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • خیر
  • امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد
  • اما میتوانید با پیام دادن به دایرکت اینستاگرام و مکالمه با پشتیبانی، درخواست خود را ثبت نمایید.
  • دارلین برای افزایش سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.
  • هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  • برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.
  • زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح فروش ویژه مشخص نیست. اما شما می‌توانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
  • بله. شما تنها می‌توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.
  • خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
  • به دو صورت پرداخت در محل (فقط تهران) و پرداخت آنلاین می‌توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • لوازم سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
  • 1. پیک اگر شما در شهر تهران هستید ، سفارش شما با پیک تحویل شما می‌شود.
    2. پست در صورتی که آدرس شما خارج از تهران می‌باشد، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما می‌شود.
    3. باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید، حجیم و سنگین باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما می‌رسد.
    تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
  • ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.
  • تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
در صورتی که در شهر تهران هستید ، طی ثبت سفارش ، در بازه ی زمانی اعلام شده شما در یادداشت سفارش تحویل شما می‌شود. در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما می‌شود.

بله – کالاهایی که در دارلین بفروش می‌رسد، دارای اصالت و سلامت است .

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
  • شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • شما می‌توانید با مراجعه به گفتگوی آنلاین، دایرکت اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ پشتیبانی دارلین، شماره سفارش خود را اعلام و آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.
در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

پر تکرارترین پرسش ها

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دارلین بوده است و دارلین در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • بله، مشتریان تهران می‌توانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، فعلا در استان های دیگر این امکان وجود ندارد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

  • وارد سایت دارلین شوید.
  • روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید.
  • در این قسمت می‌توانید سفارش خود را ببینید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

آیا می خواهید پیشنهادات شخصی دریافت کنید؟

به اعلان‌ها اجازه دهید به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره سبد خرید شما دریافت کنند و چه کسی می‌داند، حتی ممکن است یک کد تخفیف شیرین دریافت کنید.

شاید بعدا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت