پاسخ به سوالات پرتکرار
روند ثبت سفارش
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
- شما میتوانید با مراجعه به گفتگوی آنلاین و یا ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام دارلین به آدرس darlene_product@ سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را با هماهنگی پشتیبانی لغو نمایید.
- لغو سفارش در صورتی امکانپذیر میباشد که سفارشتان ارسال نشده باشد.
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
- بله، مشتریان تهران میتوانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، فعلا در استان های دیگر این امکان وجود ندارد.
مشاهده توضیحات تکمیلی
برای خرید از دارلین، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
- بله. قبل از خرید و یا هنگام تکمیل خرید میبایست ثبت نام کنید.
رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟
- روی گزینه “بازنشانی گذرواژه” کلیک کنید.
- جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
- پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
چطور در دارلین سفارش خود را ثبت کنم ؟
- وارد پروفایل خود شوید.
- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
- روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
- با ورود به صفحه “سفارش ها، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”نظرات” نظر خود را ثبت کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
- خیر
- امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد
- اما میتوانید با پیام دادن به دایرکت اینستاگرام و مکالمه با پشتیبانی، درخواست خود را ثبت نمایید.
چرا به کد سفارش نیاز داریم؟
- دارلین برای افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.
چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
- هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
- برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
- شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
- تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
- بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار میگیرند؟
- زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح فروش ویژه مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
آیا تعداد خرید از یک کالا در دارلین محدودیتی دارد؟
- بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.
- خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
- به دو صورت پرداخت در محل (فقط تهران) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟
- لوازم سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
- 1. پیک اگر شما در شهر تهران هستید ، سفارش شما با پیک تحویل شما میشود.
2. پست در صورتی که آدرس شما خارج از تهران میباشد، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.
3. باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید، حجیم و سنگین باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد.
تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
- ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.
- تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
در صورتی که در شهر تهران هستید ، طی ثبت سفارش ، در بازه ی زمانی اعلام شده شما در یادداشت سفارش تحویل شما میشود. در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.
آیا کالاهایی که در سایت دارلین بفروش می رسد اصل هستند؟
بله – کالاهایی که در دارلین بفروش میرسد، دارای اصالت و سلامت است .
سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟
- در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
- خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
- شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
- شما میتوانید با مراجعه به گفتگوی آنلاین، دایرکت اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ پشتیبانی دارلین، شماره سفارش خود را اعلام و آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.
پر تکرارترین پرسش ها
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دارلین بوده است و دارلین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
- بله، مشتریان تهران میتوانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، فعلا در استان های دیگر این امکان وجود ندارد.
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
- وارد سایت دارلین شوید.
- روی گزینه سفارشها کلیک کنید.
- در این قسمت میتوانید سفارش خود را ببینید.
مشاهده توضیحات تکمیلی