پاسخ به سوالات پرتکرار
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. با وارد کردن نام کاربری، آدرس ایمیل و گذرواژه خود ثبت نام خود را انجام دهید. سپس روی گزینه اطلاعات حساب کاربری و یا آدرس ها کلیک کنید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
برای خرید از دارلین، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از خرید و یا هنگام تکمیل خرید میبایست ثبت نام کنید.
رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
روی گزینه “بازنشانی گذرواژه” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر.
امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.
اما میتوانید با پیام دادن به دایرکت اینستاگرام و مکالمه با پشتیبانی، درخواست خود را ثبت نمایید.
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن “نام کاربری و گذرواژه” وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری ” کلیک کرده و در این صفحه اطلاعات خود را ویرایش کنید سپس روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.
پر تکرارترین پرسش ها
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دارلین بوده است و دارلین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
مشاهده توضیحات تکمیلی